top of page

תקנון חברה

 

תנאי התקשרות ואחריות  לנוסע בטיולי ChinaExpo 


החברה מציעה בין היתר טיולים מאורגנים באתר האינטרנט המצוי בבעלותה וכן בפרסומיה האחרים המיועדים לציבור הרחב כל זאת בכפוף לתנאים המפורטים להלן. ראשית,  קיימת ללקוח החובה לקרוא בעיון  רב תקנון זה על מנת  להימנע מאי הבנות ומתקלות שונות. שנית, רכישת השירותים המוצעים על ידי החברה ע"י הלקוח מהווה הסכמה  לתנאים המפורטים, להלן התנאים :

1. הרשמה ותשלום

כל אדם רשאי להזמין ולבצע פעולות קניה באתר זה בכפוף לתנאים הבאים: שהוא בגיר מעל גיל 18, נושא תעודת זהות ישראלית. מחזיק חשבון בנק ובעל כרטיס אשראי מכל סוג שהוא שהונפק על ידי אחת מחברות כרטיסי האשראי הפעילות הן בישראל והן מחוצה לה. בנוסף, חובה שכרטיס האשראי יהיה בתוקף בעת ביצוע הרכישה.


לקוח המבצע את הזמנתו ומבצע רכישה באמצעות האתר נותן את הסכמתו לתנאי החברה לרבות כלל התנאים וההגבלות כפי שיפורטו בהמשך.


ידוע למזמין, כי ההזמנה של שירותי הנסיעה נעשית בחול ונרכשת על ידי מפעילי האתר מספקי שירותים שונים. על כן הם נעשים בראש ובראשונה בכפוף לזמינותם ובהתאם למידע שהיה ידוע בעניינם בעת ביצוע המכירה באתר.


מהלך ביצוע ההזמנה 


ההרשמה מתבצעת  על גבי טופס ההזמנה המפורט בו מצויים פרטי המזמין, תנאי התשלום המאושרים והמוסכמים.  טופס ההזמנה מהווה למעשה טופס הרשמה חובה עליו להיות חתום ולציין את גובה דמי ההרשמה שיהוו הבטחת מקום לנרשמים לרבות סוג אמצעי תשלום כגון העברה בנקאית, כרטיסי אשראי.


לחברה עמדת הזכות  לסרב ליישם נסיעה של כל מזמין שלא עמד בתנאים, לא הסדיר התחייבויותיו ושלא ביצע את מלוא התשלום לפני היציאה. 


יודגש, כי ההזמנה תאושר באופן  סופי, רק שנציג החברה יחזור אל המזמין טלפונית ויאשר את ביצוע  ההזמנה. עם זאת, על המזמין לבדוק כי אכן כל הפרטים תואמים את פרטי ההזמנה. מוסכם כי התנאי הבסיסי לביצוע ואישור ההזמנה , למשלמים בכרטיס אשראי רק כאשר מתקבל אישור חברת האשראי ולמשלמים בהעברה בנקאית, רק כאשר התשלום יופקד בחשבון החברה

2. כמות מינימום של משתתפים, ביטול הטיול מצד החברה והרכב הנוסעים

מובהר כי יציאת הטיול מותנית בכך והמזמין מאשר ומסכים לכך שתהיה כמות משתתפים מינימאלית. ביטול הטיול בשל העובדה כי מספרם של הנרשמים מועט ואנו מגיע למספר המינימום* שנקבע על ידי החברה, יתאפשר עד 15 ימים לפני היציאה לטיול. ביטול  יזום שייעשה ע"י החברה בטענה זו אינו מקנה למזמין כל זכות לפיצוי מצד החברה וכן, אינה מקנה כל זכות לתביעה מצד המזמין כנגד החברה. במקרים מסוג זה, בעסקה שנעשתה על בסיס מזומן, התשלום במלואו יוחזר למזמין באופן מידי. עסקאות שבוצעו על בסיס אשראי יוחזרו בהתאם לתנאי והוראות חברות האשראי.


ביטול העסקה מצד המזמין תיעשה בכתב בלבד ותועבר רק באמצעות הדואר האלקטרוני, הפקס או באמצעות מסירה אישית למשרדי החברה. כל זאת, כאמור, בהתאם לדמי ביטול המצוינים בחוק.


כמו כן, ביטול חלק מהשירותים או האתרים הכלולים בתוכנית הטיול, הנובעים מסיבות שאינם תלויים בחברה, ייעשה רק לאחר בדיקה של סכומי הכספים שהוחזרו בפועל לחברה ולא בשום דרך אחרת. היה ומטייל יבקש לחזור לארץ מכל סיבה שהיא יזוכה בסכום קבוע  מראש של  100 ₪ ללילה.


בנוסף לכך, לחברה אין אפשרות מכל סוג שהוא להבטיח למזמין את הרכב המשתתפים, גילם, מינם, השתייכותם מגזרם וכיוצא בזה. כל טענה בעניין אחד העניינים הללו תדחה על הסף.

​* מינימום של 10 משתתפים בטיולים מאורגנים

3. מניין ימי הטיול ותוכנית המסלול

למען הסר ספק, הימים בהם מתקיים הטיול כפי שמופיע  ומפורסם באתר החברה, כוללים את יום היציאה ואת יום החזרה והם נספרים מזמן היציאה מהארץ ועד מועד החזרה לארץ. ויודגש, גם אם היציאה מהארץ תתבצע הלכה למעשה, בשעות אחר הצהריים וגם אם החזרה לארץ תתבצע בשעות הבוקר.


 תשומת לבכם לכך,  כי לחברה אין יכולת ושליטה בעניין שעות הטיסה ולפיכך, לא יינתנו החזרים כספיים הנגרמים משעות טיסה מסוג זה.  כאמור, מה שיחייב את החברה הוא מספרם של ימי הלינה בטיול כפי שפורסם בהצעה.


הטיסות לטיולים מבוצעות הן על ידי חברות טיסה סדירות והן על ידי חברות המפעילות טיסות שכר. על כן, ייתכנו מקרים שהטיסות לא יהיו טיסות ישירות ולעיתים הטיסות מבצעות נחיתת ביניים והדבר עשוי להיות הן בדרכה של הטיסה אל היעד והן בחזרתה לארץ. בנוסף יודגש, כי מועדי הטיסות הם בהתאם ללוח הזמנים אותו קבעו חברות התעופה  ועל כן. החברה אינה יכולה להתחייב להשלים ימים שאינם שלמים ולא יינתן על כך כל פיצוי כספי.


 יחד עם זאת, החברה תפרט את מספרם של ימי הלינה המוצעים בטיול לרבות וככל שניתן, את המלונות בהם תתבצע הלינה בפועל ובכפוף לשינוים שאינם תלויים בה. אם השיניים ייעשו לפני היציאה מהארץ, תפורסם על כך הודעה באמצעות האתר ובכל דרך שתימצא לנכון.


הטיול ומסלולו כפי שפורסם בהצעת הפרסום  שמוצגת באתר מחייבת את החברה. עם זאת, יתכנו שינוים בקביעת סדרם של ימי הטיול, מועדם, והביקורים הצפויים באתרים השונים. יצוין כי הגדרה של סיור מודרך הנעשית באמצעות מדריך מקומי, מתייחסת לכך שההדרכה תיעשה עד למקסימום ארבע שעות ביום.  ראוי להדגיש כי, תכנית הטיול על כל פרטיה היא חלק בלתי נפרד מתקנון זה

 

4. מחירים, מיסים וחלוקי דעות

מחירי הטיול נקבעו על ידי החברה והם כוללים את כל החבילה המוצעת כפי שמופיע באופן ברור בהצעה. עם זאת, הם אינם כוללים:  עלות עבור תוספת ליחיד בחדר זוגי, שינויים חריגים בכרטיס הטיסה הנובעים מעליה חדה בעלויות הדלק, עלויות של מיסי נמל, עלויות הנובעות מהנפקת אישורי ויזה  וכל שינוי מעבר לידוע לחברה מעת ביצוע ההזמנה בפועל ועד לשבוע לפני מועד היציאה לטיול, מידע מסוג זה  יועבר באופן מידי לידיעת מזמין הטיול להשלמת ההפרש בתשלום.


המידע המופיע בתקנון זה וכן המופיע ומצוין בכל שאר פרסומי החברה, הוא המחייב אותה ומהווה אסמכתה להתחייבות החברה כלפי המזמין. עם זאת, החברה אינה יכולה להתחייב למידע שאינו בדוק ושאינו מוסמך שנמסר למזמין שאינו תואם את ההצעה אלא אם כן, הוא מגובה בכתב מצד החברה.


כל פעולה הקשורה לעניינו של תקנון זה בנושאים העוסקים בפרשנותו, תוכנו ואכיפתו וכן כל סכסוך הנובע מתוכנו  ייעשו בהתאם לחוק ויתבררו בבתי המשפט המוסמכים בחוק

 

5. מחירי הטיול כוללים:

טיסות

הטיסות יבוצעו בחברות טיסה סדירות שמה של חברת הטיסה יפורסם באתר החברה . לרוב הטיסות יהיו ישירות אלא אם כן, יצוין אחרת. עם זאת יתכנו מצבים שהם בגדר החריג או כתוצאה מאילוץ מסוים שאינו תלויה בחברה  שמהלך הטיסה תתקיים נחיתת ביניים וכן  תיעשה פעולה של החלפת מטוס. ראוי לצין, שחברת תעופה רבות עושות שימוש ברישום יתר – המותר להן על פי תקנות וחוקי איגוד חברות התעופה הבינלאומיות (יאטה), דבר, שבפועל, נעשה ללא ידיעת החברה במקרים חריגים אלה החברה תעשה ככל אשר אל ידה על מנת להפחית את הנזק  למינימום האפשרי. יודגש, כי החברה איננה אחראית לאיחורים במועדי ההמראות ובמועדי הנחיתות וכן לביטולי טיסות כל הקשור בכך הוא באחראיות חברות הטיסה.


 יצוין, כי נוסעים שטסים במסגרת טיסה קבוצתית רוכשים כרטיסים על פי מדדים אחרים המיועדים לקבוצות ושונים מקניה כרטיס לטיסה בודדת. בשל כך, טיסה יוצאת במסגרת טיול קבוצתי ותחת כרטוס קבוצתי, האפשרות לבחור מקומות ישיבה  מראש, על המטוס איננה קיימת. זאת ועוד, לרוב ביציאה בקבוצות לא ניתן להבטיח הטבות שניתן להבטיח בטיסות בודדות המוצעות ע"י חברות התעופה כגון: נקודות לנוסע המתמיד ובונוסים. 


על מטען שהלך לאיבוד  במהלך הטיסות קיימת החובה של הלקוח להצהיר על כך בדלפק " אבדות ומציאות" הנמצא בתחומי שדה התעופה. יש לזכור, כי אם הדבר לא ייעשה בעת השהות בתחומי שדה התעופה, חברות התעופה מסירות כל אחריות בעניין זה.  בנוסף, על הלקוח ליידע נציג החברה, באופן מידי בעניין איבוד המטען.


החברה תעשה כל מאמץ להזמין מראש מנות כשרות, נטולי גלוטן ומנות מסוג אחר, בכפוף לכך שהדבר יירשם ויצוין בטופס ההזמנה ובכפוף לכך שהמזמין יקבל אישור  חוזר לכך כי הדבר נעשה. עם זאת, אם הדבר לא יתאפשר בשל סירוב או תקלה או סיבה אחרת החברה לא תפצה בעניין זה.

 

מלונות

לינת הלילה במהלך הטיול   תהיה במרבית הלילות במלונות של 5 כוכבים.  במקרים חריגים, יתכנו מצבים שהלינה תתבצע במלון ברמה  של 4 כוכבים. יודגש, כי דירוג המלונות נקבע על פי דירוגם בארצות הביקור בלבד ולא ע"פ הדירוג בישראל. יתכנו מצבים שהמלונות שהקבוצה תלון בהם יהיו מחוץ לערים או בערים סמכות לתערוכה, על כן, אין בכך לשנות את עיקרי תכנית הטיול  ולא את תכניו. המלונות כוללים ארוחות בוקר בלבד. רשימת המלונות תפורסם באתר החברה.


פינוי והיציאה מהחדרים יתבצע  לפני  ולא יאוחר מהשעה 12:00. יש להביא בחשבון את עבודות המשק שהמלון מבצע לפני מסירת החדרים לאורחים החדשים. על כן,  הכניסה לחדרים לא תתקיים  לפני השעה 14:00 


תשומת ליבכם לכך, שבחדרים הזוגיים המיטות עשויות להיות כפולות או שתי מיטות נפרדות.  בנוסף לכך, ייתכנו מקרים מיוחדים שבהם ייתכנו חדרים זוגיים שהמיטה היא מסוג  קומבי המאפשרת לינה ל-שני אנשים בחדר. לקוח בודד שאינו מעוניין בחדר בודד ואינו מעוניין לשלם את ההפרש עבור לינה בודד בחדר זוגי. עשוי לקבל שותף זר לחדר, מאותו מין כמובן, ולא תתקבל כל טענה מכל סוג שהוא לרבות: גיל ועישון . באחריותם האישית של שותפים לחדר, לבדוק  את מידת התאמה של השותף לחדר טרם הרשמתו לטיול , הסכמתו וחתימתו על טופס אישור שותף. בהזמנת חדר לשלושה אורחים,  סביר להניח שבשל העובדה שתוכנס מיטה נוספת, הדבר עשוי ליצור צפיפות בחדר על כן לא תתקבל תלונה בעניין זה. בנוסף, יתכנו מצבים שהחדרים המוצעים לאורחי הקבוצה לא יהיו זהים וצפויים להיות סוגים שונים של חדרים לאורחים, החדרים הם על בסיס פנוי וסביר להניח שלקוחות יקבלו רמות שונות של חדרים.


החברה אינה אחראית על הפעלתו היום-יומית של המלון וכן על  תקינות מתקניו ועל כל סוג של הפעלה של אחד ממערכותיו, לרבות:  קיומם ושעות הפעלתם של מערכות מיזוג האוויר, חימום מי הרחצה, החלפת המצעים  בחדרים, סוג המיטה, הנוף  הנשקף מהחדרים, שיבוץ החדרים ועוד.


מובהר כי החברה לא  תהיה אחראית לכל תקלה  בלתי צפויה או כל  שיבוש בתפעול  המלון ולכל דבר שהוא באחריות המלון ואינו בשליטת החברה. 


כאמור, רשימת המלונות תפורסם באתר החברה.  תינתן האפשרות להיכנס אליהם באמצעות קישור. יחד עם זאת, יתכנו שינויים של הרגע האחרון ואף לאחר היציאה מהארץ. החברה תעשה כל מאמץ להשיג מלון באותה רמת אירוח וכן סמוך ככל שניתן למלון הקרוב ביותר.
 

תחבורה וסבלות

לרשות חברי הקבוצה יעמוד אוטובוס מיוחד לתיירים, ברמה גבוהה, ממוזג בהתאם לדירוג בארץ הביקור. יצוין שהכוונה באוטובוס ממוזג, היא לכך שהמזגן מופעל ועובד בתנאים סבירים בהתאם לארץ המטוילת.


 האוטובוס יהיה צמוד ליישום תוכנית הטיול. יחד עם זאת, יש לזכור, שמשך יום עבודה של  נהג אוטובוס הוא שמונה שעות. אין זה מחובתו של הנהג לעבוד מעבר לשעות אלה ולא ניתן לדרוש  ממנו לבצע טיולים בזמנו המוגדר חופשי או המוגדר פנוי. חובה  על הנוסע להישמע להוראות הנהג ולשמור על הניקיון באוטובוס. יודגש, כי כל שעה מעבר לשעות העבודה  הרגילות הן שעות נוספות וכל סטייה מהטיול הכרוכה בשעות נוספות עשויה להיות בתוספת תשלום שישולם עלי ידי המטיילים.


סבלות
החברה לא מספקת שירותי סבלות מכל סוג שהוא בכל ימי הטיול. הסבלות במלונות היא בהתאם למדיניות המלון בתחום זה. ראוי לזכור, שהסבלות במלונות עשויה, במועדים שונים, לארוך זמן ולא להינתן מיד עם ההגעה למלון.

 

מזון

הטיול כולל ארוחת בוקר במלון בו מתבצעת הלינה, הארוחה לרוב קונטיננטאלית ומוגשת על בסיס מזנון. החברה אינה מתחייבת לספק ארוחות כשרות ואינה מבטיחה בכל דרך שתספק ארוחות כשרות. בנוסף, ראוי לציין, שהאוכל על בסיס צמחוני אינו משביע דיו ואינו מהווה בדרך כלל, תחליף לארוחה בשרית. כמו כן, אין החברה מתחייבת לספק ארוחות כשרות במהלך הטיסות הדבר הוא באחריות חברות התעופה בלבד. עם זאת, החברה תעביר אל חברת התעופה בקשה מיוחדת  של לאספקת מנות כשרות או צמחונית או טבעונית או נטולת גלוטן והדבר הוא באחריות חברת התעופה בלבד. בכל מקרה, החברה מתחייבת להעביר אל חברת התעופה את בקשת המזמין  כפוף לכך שתיעשה זמן ניכר לפני הטיסה ובכפוף לכך שביקש זאת בטופס ההזמנה. החברה תודיע למזמין על מצב הזמנתו למנה מיוחדת לפני יציאת הטיסה.

מדריך הקבוצה

נציג החברה משמש כמדריך והוא האחראי לכל הקשור לארגון הטיול ולביצועו. אליו מפונים כל הבעיות בכל זמן שהות הקבוצה בחו"ל.


מדריך הקבוצה עשוי לפגוש את הקבוצה בשדה התעופה בארץ. עם זאת יתכנו מצבים שהמדרך יפגוש את הקבוצה בשדה התעופה בחו"ל. כמו כן, יתכנו מצבים שהמדריך יישאר בחו"ל בתום הטיול  ולא יחזור ארצה עם הקבוצה אך בכל מקרה המדריך ילווה את הקבוצה עד נמל התעופה.


חובתו של המדריך ליצור קשר טלפוני לפני היציאה לטיול עם כל אחד מהנוסעים ולתדרך אותו בהתאם.


יודגש, כי הטיפ למדריך הקבוצה הישראלי,  הניתן לרוב בסיום הטיול, אינו כלול בתשלום הטיול ונתון לשיקול דעתו  הבלעדי של כל נוסע.

6. ביטוחים  ונזק

מומלץ  ביותר  למזמין הטיול לבצע ביטוח מיד עם ההרשמה לטיול ככיסוי לדמי ביטול גבוהים. וכן לבצע ביטוח רפואי וביטוח מטען סטנדרטי או מורחב הכול בהתאם לשיקול דעתו של המזמין וכן  מומלץ מאוד לבצע ביטוח הכולל הטסה רפואית.


האחריות לקבלת פוליסת הביטוח היא של הנוסע ועליו לדרוש לקבלה מחברת הביטוח לפני היציאה מהארץ רצוי שהפוליסה תהיה צמודה לנוסע בכל זמן השהייה בחו"ל.


ראוי לציין, שבמקרה והנוסע יגרום לנזק  מכל סוג שהוא, במלון או בחדר המלון או לנזק לאוטובוס בשל חוסר אחריות או בשל רשלנות. והיה ונותן השירות בית מלון , חברת האוטובוס או כל נותן שירות אחר ידרשו את עלות הנזק או עלות התיקון תחייב הנוסע לשלם סכום זה ישירות לניזוק. במידה ולא ייעשה זאת החברה תחייב את הנובע בסכום הנדרש ותעביר את התשלום ישירות לניזוק.

7. תרופות, חיסונים, עדכונים

באחריות המזמין לבדוק את הצורך  בשימוש בתרופות ומהם  סוגי החיסונים הנדרשים במדינה בה מבקרים. מומלץ להתייעץ עם הרופא האישי וכן מומלץ לפנות למשרד הבריאות.


נשים בהריון, חובה עליהן להצטייד באישור רפואי מהרופא המטפל המאשר להן לטוס האישור צריך להיות כתוב בשפה האנגלית.
בנוסף, מומלץ להתעדכן בהתראות המסע המפורסמות באתר האינטרנט של המטה ללוחמה בטרור.
 

7. מסמכים

על הדרכון להיות בתוקף חצי שנה מיום היציאה, על המזמין לוודא כי בדרכונו ישנם לכל הפחות שלושה דפים ריקים רצופים  לצורך חתימה במעברים. יצוין כי לקוח שאין בדרכונו שלושה דפים ריקים לא יוכלו לעלות למטוס עוד בשדה התעופה בארץ. בעניין זה כל ההוצאות הכרוכות בכך הן באחוריות הבלעדית  של המזמין.


ביעדים בהם נדרשת אשרת כניסה כמו בטיול זה לסין, יש לוודא כי יש חמישה עמודים ריקים ורצופים. זאת ועוד, דרכון אשר יוחלף ע"י המזמין, לאחר ביצוע הרישום מחייב את המזמין להודיע מיד ובכתב לחברה על כל שינוי ולקבל בכתב את אישור החברה על כך שרשמה לפנייה את השינוי המבוקש. מודגש כי רק אישור בכתב  על קבלת השינוי יחייב את החברה.


חשוב לזכור, שעל מזמין לבדוק שהפרטים שמולאו בטופס ההזמנה זהים  לגמרי לשמו  כפי שמופיעים בדרכונו שלו, חובה לצרף לטופס ההזמנה צילום מהדרכון. כל שינוי לאחר ביצוע התשלום, הנוגע לשינוי בעניין זה כרוך בתשלום נוסף.

8. ביטול הטיול ע"י המזמין

תנאי ביטול עסקת תיירות קבועים בסעיף 14 (ג) לחוק הגנת הצרכן.
 

יובהר כי חוק הגנת הצרכן מאפשר ביטול עסקאות מכר מרחוק.
עסקת מכר מרחוק היא עסקה שנעשית ללא נוכחות משותפת של שני הצדדים לעסקה.

 

  • בחוק הגנת הצרכן  סעיף 14ג' לחוק הגנת הצרכן , נקבע כי המזמין רשאי לבטל את הטיול- אך עליו לעשות זאת בהודעה בכתב : בדואר, בפקס ובמייל לחברה ממנה רכש את הטיול  בתוך 14 ימים מיום ההרשמה לטיול  ולאחר אישור חוזר מהחברה ובתנאי שנותרו לפחות 7 ימי עסקים שאינם כוללים את ימי שישי ימי שבת וערבי חג ליציאת הטיול.

  • המזמין רשאי לבטל גם כל טיסת המשך שנרכשה לישראל וממנה. כפוף לתנאי שטיסת ההמשך נרכשה מחברת תעופה הממריאה מישראל.

  • זכות הביטול לא תהיה כלפי שירותי הארחה, נסיעה, חופשה או בילוי (טיסה , שיט טיול מאורגן וכיוצא באלה). המתבצעים במלואם מחוץ לישראל כולל חבילת נופש מחוץ לישראל.

  • בכל מקרה אחר מן המקרים הנזכרים לעיל בו המזמין יבטל את הטיול ולאחר שעברו 14 ימים מיום רכישת הטיול יהיו תנאי הביטול המפורטים  כפי שהם מפורטים בטופס ההזמנה. לטיול  וכפי שימסרו  ללקוח בטרם תבוצע העסקה, כחלק בלתי נפרד ממנה.

  • החברה  תגבה כל סכום המגיע לה על פי חוק, מכרטיס  האשראי של המזמין, בהתאם למצוין בטופס הרשום עליו חתם המזמין.

  • יודגש,  שבמצב בו המזמין אינו מקבל  ויזה או אשרת כניסה אינה סיבבה אין בה כדי לבטל את הטיול  ואינה מזכה את הצרכן בהחזר כספי מעבר לקבוע בחוק.​


טופס רישום:

מילוי וחתימה על טופס ההרשמה ושליחתו לחברה, כשהוא חתום, מהווים הוכחה ואסמכתא כי תוכנו של תקנון החברה הובן כמתבקש על ידי המזמין.

 

ChinaExpo מבית חברת ערוצים ח.פ 515670313 רחוב בן צבי 11, באר שבע טלפון 0526502844  פקס_____

 
מטעמי נוחות בלבד, תקנון זה נכתב בלשון זכר מטעמי, אך כמובן שהוא מיועד לנשים וגברים כאחד..

bottom of page